Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T12:00:33+03:00
' Consider ca opera "X" de "Y" se incadreaza in genul epic ,fiind remarcate trasaturi ale acestui gen. In primul rand, naratiunea este la persoana I/a IIa ...etc.(Dai exemple din text) In al doilea rand,personajul principal are un rol foarte important in desfasurarea actiunii Dai exemple din text).. In al treilea rand, momentele subiectului sunt ,expozitiunea ,intriga etc.(Exemple din text) Asadar,mizand pe argumentele prezentate ,demonstrez ca opera "X" apartine genului epic. Sper ca te-am ajutat:*
2014-08-14T12:01:40+03:00
Genul epic cuprinde acele opere literare, în proză sau în versuri, în care autorul îşi exprimă înmod indirect gândurile, ideile şi sentimentele prin intermediul acţiunii şi al personajelor. Întâmplările sunt povestite din perspective unui narrator, prin intermediul naraţiunii cu dialogul şi cu descrierea.