Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T20:33:56+02:00
Luna-Luna razbate-n sclipiri de oglinda
Rau-Omul curge prin sufletul vietii
Om-Omul e un ceas scpum ce isi pierde valoare in timp
Batranete-Sprancene de batranete ninse
Tinerete-Drumul ca spirala tineretii
foarte frumoase propozitiile....o sa se minuneze profa :))
eu credeam ca sunt cam proaste
multumesc :D
ee depinde de fiecare akum
mersi
2014-02-10T20:37:03+02:00
Luna straluceste ca apa 
raul curge ca  niagara
omul este  ca un tablou abstract
batraneta sufera 
tineretea cea bucuroasa
5 3 5