Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T10:48:46+03:00
Petalele trandafirului s-au uscat  (atribut substantival genitival)

am luat un trandafir din glastra (complement direct)

culoarea rosie este a trandafirului pictat  (nume predicativ)

ma gandesc la trandafirul pe care l-am primit (complement indirect)
17 4 17
  • Utilizator Brainly
2014-08-14T10:59:55+03:00
Frunzele trandafirului sunt uscate-atribut subst.
ti-am dat un trandafir-compl.direct
o floare este trandafirul-nume predicativ
am discutat despre trandafir-complement indirect in genitiv
12 4 12
este complement indirect in acuzativ, dar deobicei nu se mai scrie