Răspunsuri

2014-08-14T10:49:06+03:00
Conquiztador e un joc foarte bun de cultura generala, ma joc deseori.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T11:33:34+03:00
            Fazan- cred ca stii cum se joaca 
            Alfabetul- alegi o litera si apoi spuneti pe rand cate un cuvant care incepe cu aceea litera pana nu mai stiti deloc.
            T.O.M.A.P.A.N.- T- TARI
                                     O- ORASE
                                     M- MUNTI
                                     A- APE
                                     P- PLANTE
                                     A- ANIMALE
                                     N- NUME DE PERSOANE
 Alegeti o litera si scrieti pe o foaie cate o tara, un oras, un munte etc. cu aceea litera. Cine termina primul de scris la toate categoriile spune STOP! Daca se scrie acelasi lucru la o categorie se pun 5 pct. fiecare. Daca se scrie diferit, se pun cate 10 pct. fiecare. Daca doar unul dintre voi a scris ceva, iar celalalt, nimic, cel care a scris pune 20 de pct., iar celalalt, care nu a scris nimic, pune 0 pct.
   
   Sper ca te-am ajutat si ca e cel mai bun raspuns... succes

MS MLT
Poti juca sudoku sau sa faci integrame. :D