Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T10:22:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
24 =  2, 3, 4, 6, 8, 12 (proprii)
2013= 1, 2013 (improprii)
30= 3, 6, 15, 30 (divizibili cu 3)
100= 5, 10, 10, 20, 25, 50, 100  (multiplii ai lui 5)
60= 2, 4, 6, 10, 12, 20, 30, 60  (pari)
1001=1, 7, 11, 13, 77, 91, 143, 1001 (impari)
2 4 2
2014-08-14T10:22:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D₂₄={2,3,4,6,8,12}

D₂₀₁₃={1;2013}

D₃₀={3;6;15;30}

D₁₀₀={5;10;20;25;50;100}

D₆₀={2,4,6,12,10,20,30,60}

D₁₀₀₁={1,7, 11, 13,77,91, 143,1001}
done
D₆₀- l-ai uitat pe 10
D₁₀₀₁- 9 nu este, dar l-ai uitat pe 11 si pe 1001
D₂₄- l-ai uitat pe 8
si pe D₁₀₀-> 1 nu e multiplul lui 5