Răspunsuri

2014-08-14T09:37:44+03:00
Varianta 1:
1,(6) =  \frac{16-1}{9} =  \frac{15}{9} = \frac{5}{3}

Varianta 2:
1,(6) = 1 + 0,(6) = 1 +  \frac{6}{9} =1+ \frac{2}{3} =  \frac{3}{3} + \frac{2}{3}=\frac{5}{3}
1/6= 0.166666666667
5/3= 0.66666666667
5/3 este o fractie supraunitara adica mai mare decat 1, pentru ca numaratorul este mai mare ca numitorul. Nu poti sa scrii "5/3 = 0,6666" Fa impartirea una sub alta nu cu calculatorul. 3 in 5 intra o data si ramane rest 2. etc
ok. ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T10:37:22+03:00