Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T20:33:21+02:00
Moarta de oboseala= extenuata
cu ochii plansi=indurerat
cu orice pret=neaparat
nu face truda=lenes
Sper ca te-am ajutat.
48 4 48
2014-02-10T20:39:33+02:00
Cu ochii plansi=indurerat,a da apa la soareci :))
cu orice pret=oricand,cu siguranta..fara dar si poate
nu face truda=nu isi asuma responsabilitatea
moarta de oboseala=extenuata la maxim
17 3 17