Sall ma puteti ajuta cu unele probleme ?
1.Numarul prim dibizibil cu 3 este. .
2.Dintre nr 0,(75) si 7,(5) mai mare este. ..
3Daca din 10 kg se obtin 6l de sus, atunci din 25kg de mere se obtin ...
4. Aflati elementele A= {x apartine multimii Z || 1-x| mai mic sau egal 1}
5. Det nr intregi x pentru care (x+1) la a2a =25
6.Aflati nr nat : a/b ( a, b)= 17 si a+b=85 )

2
Vreau rapid !!!! Pana il ora 8. Dau varianta cea mai buna la raspuns complet sau bun .
Puteti posta si pe bucatele dar rpdd pls !!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T19:15:31+03:00
1)  R : 9 

2)0,75 < 7,5 

3)  10 kg ...6 l 
25 kg .... x l 
x = 6*25/ 10 = 15 kg ulei. 

4)   A = { x ∈ Z | | 1 - x | ≤ 1 } 
| 1 - x  | ≤ 1 .
1-x = 0 
x = 1 . 

1-x = 1 
 x = 0 . ⇒ A { 0 , 1 } . 

5) ( x + 1 )² = 25 . 
x = 4 , ⇒ ( 4 + 1)² = 5² = 25 . 


2014-08-13T19:45:54+03:00
1. 9 / 3 = 3
2. 7,5 este mai mare
3. 25 * 6 = 150 kg
   150 / 10 = 15 kg de suc
Mda e usor sa copii pt a avea si tu puncte nu ?
3 este prim si este divizibi cu 3
deci 1. 3 2. 0,(75)<7,(5) 3. 25*6/10=150/10=15 4. 1-x=0
Daca doream asta copiam tot, eu am raspuns la ce am stiut, abia am trecut cl. a 4-a, mai mult nu stiu.