Fete sau baieti ! folosind sufixele motionale de mai jos,obtine substantive mobile,dupa modelul dat.
exemplu:curca>curcan;leu>leoaica
-an,-oi,-easa,-ca,-oaica=astea sunt sufixele motionale

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-13T17:22:29+03:00
Tigru-tigroica, vulpe-vulpoi, caprior-caprioara, iepure-iepuroaica, urs-ursoaica, lup-lupoaica......
6 4 6
2014-08-13T18:27:00+03:00
Vulpoi - vulpoaica
fazanita - fazan,
randunica - randunoi,
lup - lupoaica,
piu - puica
baron - baroneasa,
iepure - iepuroaica
4 4 4