Răspunsuri

2014-08-13T17:14:31+03:00
Fiecare- pronume
patru- numeral cardinal
si- conjunctie
 asezati- verb predicativ
 In orice caz, sper ca ti-am fost de ajutor si ca ma vei pune la cel mai bun raspuns!! Succces!

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-13T17:15:44+03:00
Fiecare- pronume nehotarat..... patru-numeral cardinal...... si- conjunctie coordonatoare..... asezati- verb predicativ
1 5 1