Dorel a pus mere in doua lazi.In prima lada a pus de trei ori mai multe mere decat in a doua lada.Afla cate mere sunt in fiecare lada,daca in a doua lada sunt cu 22 mere mai putin decat in prima.
(Rezolvati urgent!)

2
prima lada = 3d
a doua ladat = d
3d-d=22
2d=22
d=11 mere in prima lada
11d3=33 mere in a doua lada

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T16:39:21+03:00
A    ____/____/____/
b    ____/  

a : 3 = b      =>  a = 3b
a - 22 = b
2 segmente = 22
22 : 2 = 11
b = 11mere
a = 3 * 11
a = 33 mere

1 5 1
2014-08-13T16:42:40+03:00
Prima lada = 3x
a doua ladat = x
3x-x=22
2x=22
x=11 mere in prima lada
11x3=33 mere in a doua lada
1 2 1