Răspunsuri

2014-08-13T16:21:55+03:00
Sunt 7 miliarde de oameni
mersi
Frate era greu sa te uiti pe wikipedia???
doamne nu imi rb cati oamnei sunt
cateva cuvinte de la ancuuxd
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T16:22:29+03:00
Oameni simplii , complicati, de culoare, albi, misogini, umili, buni,rai, prefacuti, iertatori, milosi, credinciosi, handica pati, sanatosi , talentati, buni de nimic. Iar lista poate continua. :))
multumesc app esti frumoasa
Mersii :)) cu placere