Răspunsuri

2014-02-10T20:21:47+02:00
A+b=196;
a-32=3b;
a=3b+32;
3b+32+b=196;
4b+32=196
4b=164;
b=41;
a=3b+32=3*41+32=123+32=155;

stefy13stefy poti sami spui cat este a ca am intrat in ceata cu 3b +b
pai a=3b+32 si le-am inlocuit in a+b ,de unde a rezultat 3b+32+b ,adica 3b+32+b=a+b;
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T20:31:13+02:00
Doua numere x si y;

x + y = 196

x - 32 = 3y => x = 3y+32

inlocuim pe x => 3y + 32 + y  = 196 => 4y+32 =196 => 4y=164

=>y = 164/4 = 41;

x+41=196 => x=196 - 41 =155;

numerele sunt 155 si 41;

pentru ce clasa este?
CLASAIV
CLASA IV
am adaugat
o sa aveti in final suma dintre 2 segmente cu lungimi 41 respectiv 155 ; care insumate dau valoare 196