Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T15:57:08+03:00
Aceste naratiuni sunt opere epice...sper ca te-am ajutatt:***
2014-08-13T15:57:50+03:00
Sunt opere epicee...
Stiu...Sunt pe telefon si scriu cam greu..
aaaaa
da,asa cum spun si celelalte domnisoare,sunt opere epice deoarece autorul isi transmite idei,sentimente ... in mod indirect prin intermediul personajelor si al actiunii :*
ms
cu placere:*