1.Explicati in cel mult trei randuri , semnificatia versului subliniat din urmatoarea strofa :

Sclipiri pe cer , vapaie peste ape ,
Un bucium canta tainic cu dulceata ,
Sunand din ce in ce tot mai aproape ...

2.Construiti un enunt in care verbul a vedea sa fie la diateza reflexiva .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T15:42:29+03:00
Versul evidenţiat este o  imagine auditivă exprimată prin intermediul unor alese epitete   prin care se sugerează  plăcutul sunet emanat de buciumul ce ne poate transpune în vremuri de demult , vremuri apuse , dar plăcute 
 
 Soarele nu se vede bine de la mal . 

5 4 5
2014-08-13T15:43:44+03:00
Aceasta structura sta sub semnul spatiului terestru si intruchipeaza zgomotul prosdus de natura.

Eu  ma vad doctora peste cativa ani
4 3 4