Astept raspuns
Analizati urmatoarele verbe:''numesc'','' sa recunosc'', ''oprira'', ''muncea''-sintactic si morfologic.

2
la verbul 'numesc ' , în context apare ca : ' se numesc x şi y ' ?
''ei, asta-i ce numesc eu o ocazie unica!''
heeeeelpp!!!!!!!!!!!?

Răspunsuri

2014-08-13T14:42:12+03:00
Numesc=functia sintactica de predicat
sa recunosc= functia sintactica de predicat
oprira= functia sintactica de predicat
muncea=functia sintactica de verb predicat 
stiti cumva 4 cuvinte care sa contina diftongi diferiti?
zmei-diftong 'ei' . per-dea -diftong 'ea' .moar-te -doftong 'oa' , ie-pu-re -> diftong 'ie'
Mersi :)
cu plăcere
:))) ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T15:31:51+03:00
Numesc =verb copulativ , mod indicativ , timp prezent , funcţie de pred nominal incomplet

se recunosc = verb predicativ , mod indicativ , timp prezent , diateza reflexivă , funcţie de                      predicat verbal . 

opriră = verb predicativ , mod indicativ , timp perfect simplu , funcţie de pred verbal 

muncea = verb predicativ , mod indicativ , timp imperfect , funcţie de pred. verbal . 
1 5 1