Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T14:24:50+03:00
Ursul Brun are o greutate de 600 kg.
depinde si de urs.. :)))
:)))))))
multumesccc:****
600 de kg
si eu ce am scris??:)))/:)
2014-08-13T14:25:14+03:00
450 de Kilograme, sursa sigura.
nu semani, macar eu stiu sa scriu :P
imi pare rau ,fetito,dar eu anul acesta am terminat cu media 10...si daca nu apas bine pe butonul tastaturii si apoi ma corectez,asta nu inseamna ca nu stiu sa scriu,o data ce m-am corectat
desteaptooo
nu va certati :)) fetelor
de la 300 de kg poate ajunge pina la 780 de kg