Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T14:01:49+03:00
O zi din vacanta mea 
Este Miercuri iar eu cu pretenii mei am iesit la o plimbare  pe plaja.Totul este minunat ,soarele este arzator.Eu cu prietenii mei ne plimbam nestingheriti printre multime ,pana ne hotaram sa ne asezam ca sa ne bronzam .Am stat asa cam 2/3 ore .A fost foarte linistitor.La un moment am plecat de pe plaja si am fost in Satul de vacanta unde ne.am dat in toate  nebuniile care erau acolo.Mai pe asara ajunsi acasa am inceput sa ne impartasim parerile despre aceasta zi.Toti am fost  foarte bucurosi de aceasta plimbare ! ....Sper sa fie buna compunerea !

1 5 1
2014-08-13T14:02:12+03:00
Inca un an de scoala s-a terminat.Vacanta mult asteptata a sosit.
Ma bucur ca acum pot sa stau cu prietenii mai mult,sa merg la bunici,la mare,la munte.
Vacanta de vara e foarte frumoasa si in acelasi timp destul de lunga.Razele soarelui
sunt foarte puternice .E deosebit sa te gandesti ca nu ai teme sau de invatat.
Dar tot odata vacanta se termina,dar sunt bucuros/bucuroasa ca am avut parte de cea mai frumoasa vacanta !