Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T12:30:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+a+1+a+2+a+3+a+4=105

5a+10=105

5a=105-10

5a=95

a=19

a+1=19+1=20
a+2=19+2=21
a+3=19+3=22
a+4=19+4=23
4 3 4
  • Utilizator Brainly
2014-08-13T12:32:58+03:00
A.I____I
b.I____I+1
c.I____I+1+1
d.I____I+1+1+1
e.I____I+1+1+1+1

Suma este 105 .
105-10=95
 95:5=19 ( a )
 19+1=20 ( b )
 19+2=21 ( c )
 19+3=22 ( d )
 19+4=23 ( e )

Verificare : 19+20+21+22+23=105