Răspunsuri

2014-08-13T11:37:18+03:00
"Nu cunostea"este la modul indicativ.
timpul imperfect
Comentariul a fost şters
cand desemnezi cel mai bun raspuns?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T11:38:06+03:00
Nu cunostea= verb la modul indicativ, timp imperfect

doar verbele copulative si cele auxiliare nu pot forma predicatul verbal (nu pot fi predicative)