Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T08:54:57+03:00


1-9=9 cifre

99=9×2=180 cifre

603⇒603/3=201(nr pg cu 3 cifre)

100+200=300 pg are cartea

1 5 1
2014-08-13T08:58:02+03:00
De la 1-9 s-au folosit 9 numere de cate o singura cifre ... 9 cifre

de la 10-99 s-au folosit 89 numere de cate 2 cifre ... 89x2= 178 cife

de la 100-300 s-au folosit 200 de numere de 3 cifre ... 200x3=600 cifre

de la 300-302 s-au folosit 2 numere de 3 cifre ... 2x3=6

9+178+600+6= 793 de cifre s-au folosit pentru a pagina o carte de 302 pagini
1 5 1