Dacă îi spui unui om cu suflet mare un secret asta te întărește.
Secretele cărților dăinuie ani de zile.
Secretele nu-i bine să fie dezvăluite decât oamenilor frumoși pe dinăuntru.

Alege o idee pe care ai considerat-o falsă și găsește argumentele pentru a o combate.
Cred că nu este adevărat că, . . . (un rând)
Pe de-o parte, . . . (trei rânduri)
Pe de altă parte, . . . (trei rânduri)
Așadar, . . . (patru rânduri)

2

Răspunsuri

2014-08-13T08:33:21+03:00
Cred ca nu este adevarat pentru ca:Nu unui om frumos ii spui un secret unuia care are un suflet darnic de-ai spune
Pe de-o parte :Cartile nu au secrete asa de mari unele au secrete fara indoiala doar daca le citesti cu atentie si vei vedea multe insusiri
Pe alta parte:Sunt cartii diferite de altele sunt povesti,poezii,pentru a te informa deci unele carti sunt de varsta si marime daca nu ai acea varsta nu vei intelege ce scrie
Asadar:Ne-am gandit ca nu exista o carte cu secrete doar jurnalul unui om miraculos care vrea sa fie o amintire gandurile lui scrie si spuse unei carte dar cuvintele acelea de pe jurnal nu poate pretui nimeni ci doar el insasi deci asta e doar un secret dar la sfarsitul vietii lui .poate il va citi cineva
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-13T08:52:02+03:00


Cred ca nu este adevarat ca,secretele trebuie dezvaluite decat oamenilor frumosi pe dinauntre,ci tuturor celor care stiu sa asculte si sa pastreze un secret.

Pe de-o parte,secretele fac parte din viata noastra si daca este secret,atunci nu trebuie dezvaluit nimanui,sau doar acelora in care avem deplina incredere si pe care ne putem baza la nevoie.

Pe de alta parte,un secret bine tainuit nu se va afla niciodata,doar daca acea persoana caruia I-ai dezvaluit acel secret il va destainui altcuiva si atunci nu mai este secret.

Asadar,un secret bine pastrat ,este tinut bine ascuns si va fi luat in vesnicie.

21 4 21