Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T21:12:18+03:00
2014-08-12T21:20:07+03:00
A_5^4= \frac{5!}{(5-4)!}=5!=1 \cdot 2 \cdot 3\cdot 4 \cdot 5=120
13 3 13
Exemplu: Cate numere de 2 cifre distincte se pot forma cu cifre din multimea { 1,3,5}? Numerele sunt : 13,15,31,35,51 si 53. In total 6 numere. Daca calculam Arangamente de 3 luate cate 2 obtinem 3! adica tot 6 numere. Folosim combinari atunci cand nu tinem cont de ordinea cifrelor.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Sunt 12fete si 10 baieti. Ca sa fie 3 fete in grup ai combinari de 12 luate cate 3 si ca sa fie 2 baieti in grup ai combinari de 10 luate cate 2, iar ca sa ai 3 fete si 2 baieti in grup ai C[12,3]*C[10,2]=220*45=9900 moduri.
Comentariul a fost şters