Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-12T19:00:38+03:00
Probabil nu vor mai utiliza mersul in padure ca sa manance. Probabil aceasta activitate va fi interzisa pentru a proteja putina natura pe care o vom mai avea, daca se mai poate pune in discutie. Cred ca singura distractie va fi folositul tehnologiei, foarte dezvoltate si acum... poate ca activitatea asta deja patrunde incet, dar sigur.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T19:13:11+03:00
Se vor distra poate pe calculator
ei nu prea stiu ce sa zic
3 2 3