1 one
2 two
3 three
4 four
5 five
6 six
7 seven
8 eight
9 nine
10 ten

11 eleven
12 twelve
13 thirteen
14 fourteen
15 fifteen
16 sixteen
17 seventeen
18 eighteen
19 nineteen
20 twenty
21 twenty-one
22 twenty-two
23 twenty-three

30 thirty
40 forty
50 fifty
60 sixty
70 seventy
80 eighty
90 ninety
100 one hundred
Merci
np ce

Răspunsuri

2014-08-12T18:12:09+03:00
Numerele in limba engleza de la 1 la 100 se formeaza ca mai jos :   1   one ,2   two.... 3   three 4   four 5   five 6   six 7   seven 8   eight 9   nine 10 ten 11 eleven 12 twelve 13 thirteen 14 fourteen 15 fifteen 16 sixteen17 seventeen18 eighteen 19 nineteen20 twenty   21 twenty-one22 twenty-two23 twenty-three30 thirty 40 forty 50 fifty 60 sixty 70 seventy 80 eighty 90 ninety 100 one hundred
24 3 24
1 one
2 two
3 three
4 four
5 five
6 six
7 seven
8 eight
9 nine
10 ten

11 eleven
12 twelve
13 thirteen
14 fourteen
15 fifteen
16 sixteen
17 seventeen
18 eighteen
19 nineteen
20 twenty
21 twenty-one
22 twenty-two
23 twenty-three

30 thirty
40 forty
50 fifty
60 sixty
70 seventy
80 eighty
90 ninety
100 one hundred
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T18:23:57+03:00
1 - one ( se pronunta uan )
2 - two ( se pronunta tu )
3 - three ( se pronunta tri )
4 - four ( se pronunta for )
5 - five ( se pronunta faiv )
6 - six ( se pronunta sics)
7 - seven ( se pronunta sevăn )
8 - eight ( se pronunta eit )
9 - nine ( se pronunta nain )
10 - ten ( se pronunta ten )
11 - eleven ( se pronunta elevăn )
12 - twelve ( se pronunta tuelv )
13 - thirteen ( se pronunta tărtin )
14 - fourteen ( se pronunta fortin ) 
15 - fifteen ( se pronunta fiftin )
16 - sixteen ( se pronunta sicstin )
17 - seventeen ( se pronunta sevăntin )
18 - eighteen ( se pronunta eitin )
19 - nineteen ( se pronunta naintin ) 
20 - twenty ( se pronunta tuenti ) 
21  twenty-one ( se pronunta tuenti-uan )
22  twenty-two ( se pronunta tuenti-tu )
23  twenty-three ( se pronunta tuenti-tri )
24  twenty-four ( se pronunta tuenti-for )  
25  twenty-five ( se pronunta tuenti-faiv )
26  twenty-six ( se pronunta tuenti-six )
27  twenty-seven ( se pronunta tuenti-sevăn )
28  twenty-eight ( se pronunta tuenti-eit )
29 twenty-nine ( se pronunta tuenti-nain ) 
30 thirty ( se pronunta tărti )
31 thirty-one ( se pronunta tărti-uan )
32 thirty-two ( se pronunta tărti-tu )
33 thirty-three ( se pronunta tărti-tri )
34 thirty-four ( se pronunta tărti-for )
35 thirty-five ( se pronunta tărti-faiv )
36 thirty-six ( se pronunta tărti-sics )
37 thirty-seven ( se pronunta tărti-sevăn )
38 thirty-eight ( se pronunta tărti-eit )
39 thirty-nine ( se pronunta tărti-nain ) 
40 forty ( se pronunta forti )
41 forty-one ( se pronunta forti-uan ) 
42 forty-two ( se pronunta forti-tu )
43 forty-three ( se pronunta forti-tri )
44 forty-four ( se pronunta forti-for )
45 forty-five ( se pronunta forti-faiv )
46 forty-six ( se pronunta forti-sics )
47 forty-seven ( se pronunta forti-sevăn )
48 forty-eight ( se pronunta forti-eit )
49 forty-nine ( se pronunta forti-nain )   
50 fifty ( se pronunta fifti )
51 fifty-one ( se pronunta fifti-uan )
 
52 fifty-two ( se pronunta fifti-tu )
53 fifty-three ( se pronunta fifti-tri )
54 fifty-four ( se pronunta fifti-for )
55 fifty-five ( se pronunta fifti-faiv )
56 fifty-six ( se pronunta fifti-sics )
57 fifty-seven ( se pronunta fifti-sevăn )
58 fifty-eight ( se pronunta fifti-eit )
59 fifty-nine ( se pronunta fifti-nain )
60 sixty ( se pronunta sicsti )
61 sixty-one ( se pronunta sicsti-uan )
62 sixty-two ( se pronunta sicsti-tu )
63 sixty-three ( se pronunta sicsti-tri )
64 sixty-four ( se pronunta sicsti-for )
65 sixty-five ( se pronunta sicsti-faiv )
66 sixty-six ( se pronunta sicsti-sics )
67 sixty-seven ( se pronunta sicsti-sevăn )
68 sixty-eight ( se pronunta sicsti-eit )
69 sixty-nine ( se pronunta sicsti-nain )  
70 seventy ( se pronunta sevănti ) 
71 seventy-one ( se pronunta  sevănti-uan ) 
72 seventy-two ( se pronunta  sevănti-tu )
73 seventy-three ( se pronunta  sevănti-tri )
74 seventy-four ( se pronunta  sevănti-for )
75 seventy-five ( se pronunta  sevănti-faiv )
76 seventy-six ( se pronunta  sevănti-sics )
77 seventy-seven ( se pronunta  sevănti-sevăn )
78 seventy-eight ( se pronunta  sevănti-eit )
79 seventy-nine ( se pronunta  sevănti-nain )
80 eighty ( se pronunta eiti )
81 eighty-one ( se pronunta eiti-uan )
82 eighty-two ( se pronunta eiti-tu )
83 eighty-three ( se pronunta eiti-tri )
84 eighty-four ( se pronunta eiti-for )
85 eighty-five ( se pronunta eiti-faiv )
86 eighty-six ( se pronunta eiti-sics )
87 eighty-seven ( se pronunta eiti-sevăn )
88 eighty-eight ( se pronunta eiti-eit )
89 eighty-nine ( se pronunta eiti-nain )          
90 ninety ( se pronunta nainti )
91 ninety-one ( se pronunta nainti-uan )
92 ninety-two ( se pronunta nainti-tu )
93 ninety-three ( se pronunta nainti-tri )
94 ninety-four ( se pronunta nainti-for )
95 ninety-five ( se pronunta nainti-faiv )
96 ninety-six ( se pronunta nainti-sics )
97 ninety-seven ( se pronunta nainti-sevăn )
98 ninety-eight ( se pronunta nainti-eit )
99 ninety-nine ( se pronunta nainti-nain )   
100 one hundred ( se pronunta  uan handred )  

Sper ca te-am ajutat ! ^.^
121 4 121