Suma a trei numere este 495. Sa se afle care sunt cele trei numere, daca primul numar este cu 17 mai mare decat al doilea numar , iar altreilea numar mai mare cu 11 decat primul numar .

help !!

2

Răspunsuri

2014-02-10T20:09:25+02:00
X+y+z=495
x=y+17
z=11+x
=> y+17+y+y+17+11=495
=> 3*y=495-45
=> 3*y=450
=> y=90
=> x=90+17=107
=> z=107+11=118
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T20:11:25+02:00
A+b+c=495                               b=167-17
a=b+17 deci b=a-17                   b=150
c=a+11                                     c=167+11
a+a-17+a+11=495                       c=178
3a-6=495                              verificare: 167+150+178=495
3a=495+6
3a=501
a=501:3
a=167

1 5 1