In trei tiruri sunt 26885kg de banane.Daca in cel deal doilea sunt cu 21010kg mai multe decat in primul ,iar in al doilea de doua ori mai multe decat in primul si inca 5075kg,ce cantitate de banane este in fuecare tir?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T17:31:33+03:00
A+b+c=26885
b=a+21010
c=2a+5075
a+a+21010+2a+5075=26885
4a+21010+5075=26885
4a+26085=26885
4a=26885-26085
4a=800
a=800:4=200
b=a+21010=200+21010=21210
c=2a+5075=400+5075=5475
200+21210+5475=26885
1 5 1
2014-08-12T17:36:16+03:00
A+b+c=26 885

b- 21 010=a

c=2a + 5 075

c=2(b- 21 010) + 5 075

c=2b -42 020 + 5 075

c=2b - 36 945

b-21 010 +b + 2b -36 945= 26 885

4b - 57 955=26 885

4b=26 885 +57 995

4b=84840

b=21210

a=21210- 21 010= 200

c=2*21210 -36 945= 42 420 -36 945= 5 475