Răspunsuri

2014-08-12T16:23:11+03:00
Teama, tristete, melancolie, euforie, bucurie,incantare, apreciere
Bucurie,compatimire,tristete,armonie,fericire,incatare,drogoste...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T16:23:53+03:00
Ura,dragoste ,compatimire,bucurie,tristete,fericire,seninatate,indragire...cam astea imi vin in cap...sper ca te-am ajutattt:***
n-ai pentru ceee..
:*****
acum
multumescc.......:***********
<333333