Imi puteti da si rezolvarea cum lati facut ?!

Daca un triunghi ososcel are baza egala cu 24 cm , iar mediatoarea corespunzatoare bazei egala cu 0,15 m , atunci aria este egala cu :
A . 180 cm la puterea 2 B. 200 cm la puterea 2 , C. 210cm la puterea 2 D. 215 cm la puterea 2

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T16:18:46+03:00
ΔABC
AB=AC
AM-mediatoarea  =>AM-inaltime

A ΔABC= b*h/2

24cm= 0,24m

A ΔABC= 0,24*0,15/2=  0,12*0,15= 0,018m²= 180cm²  =>raspuns a)
1 5 1
2014-08-12T16:19:32+03:00
Dacă  Δ ABC isiscel 
BC bază 
AM mediană , M ∈ Bc ⇒ AM _|_ BC . 

ArieΔ=AM*BC/2
0,15m = 15 m
ArieΔ =  15*24/2 
Arie Δ = 180 cm ² --> var a) 
1 5 1