Scrie doua trasaturi prin care se justifica incadrarea textului in genul liric.


Caii scutura prin aer sunatoarele lor salbe,
Rapind sania usoara care lasa urme albe.
Surugiul chiuieste; caii zboara ca doi zmei
Prin o pulbere de raze, prin un nour de scantei

Pe campia inalbita, neteda, stralucitoare,
Se vad insule de codri, s-aud cani la vanatoare,
Iar in lunca pudruita cu marunt margaritar
Salta-o veverita mica pe o creanga de stejar.



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T16:13:46+03:00
Poetul isi exprima direct ideile gandurile ,convingerile si sentimentele .
Sunt prezente putine fig de stil.
3 5 3
2014-08-12T16:16:23+03:00
-cuprinde totalitatea operelor in care predomina subiectivitatea,exprimarea directa a sinelui.
-modul principal de expunere intr-un text liric , este monologul liric(adresat sau nu),dar poate aparea si descrierea......sper ca te-am ajutattt:***

1 5 1