Putin ajutor va rog :3
-Construieste un enunt in care substantivul primavara sa indeplineasca functia sintactica de atribut - Multumesc


2
Florile de primavara au fost culese de catre Dana in aceasta dupa-amiaza

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T15:35:34+03:00
Florile de primavara au inflorit in gradina

primavara=atribust substantival prepozitional
2 5 2
2014-08-12T15:36:59+03:00