Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T14:58:31+03:00
|x-7|=0 

doar | 0 | = 0 , 
⇒ x - 7 = 0 
x = 7 .

astfel avem |7-7| = | 0 | = 0 . 
Ms asta chiar nu stiam
Scuze daca te deranjez imi poti spune si la asta |3x-27|=0
| 3x - 27 | = 0 . întotdeuna numai | 0| = 0 . de aici ştim că 3x-27 trebuie să fie = cu 0 . .. => 3x-27=0 , 3x=27 , x = 27/3 , x = 9 . făcând o verificare complexă vedem că | 3*9-27| = | 27-27 | = | 0 | = 0 .
Aha greu cu matematica pt mine
Ms mult de tot
2014-08-12T14:58:36+03:00