Răspunsuri

2014-08-12T14:38:44+03:00
Timpul trecut, prezent, viitor
prezent
imperfect
perfect compus
perfect simplu
mai mult ca perfect
viitor
viitor anterior
Timpurile verbuluiȘ
vai anamaria0084 mai ajutat enorm asta si cautam Timpurile verbuluiS ...cersetoare de puncte
mie miar fi upic mai mult rusine sa scriu chesti fara sens doar pt 10 puncte
timpul trecut, prezent, viitor
prezent
imperfect
perfect compus
perfect simplu
mai mult ca perfect
viitor
viitor anterior
astea sunt
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T14:54:29+03:00


Modul indicativ:prezent(eu scriu,tu scrii...);imperfect(eu scriam);perfect compus(eu am scris);mai mult ca perfect(eu scrisesem);perfect simplu(eu scrisei);viitor1 (eu voi scrie);viitor 2(eu o sa scriu);viitor anterior(eu voi fi scris);viitor popular(eu oi scrie)

Modul conjunctiv:timpul prezent(eu sa scriu);timp perfect(eu sa fi scris)

Modul conditional optativ:timp present(eu as scrie;timp perfect(eu as fi scris)

Modul imperativ:pers 2 sg si pl:tu scrie!,voi scrieti!

Modurile nepersonale:present(a scrie);perfect(a fi scris)

modul supin(de scris);participiu(scris);gerunziu(scriind)

1 5 1