Răspunsuri

2014-08-12T13:26:35+03:00
X+36)-41=53
x+36=53+41
x+36=94
x=94-36
x=58
upsss...sorry m-am uitat la alta pagina si ti-am scris tie
nu-i nimic :)))
am scris din greseala
si da e si la mine gresit
:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T13:27:20+03:00
X+36-41=53
X+36=53+41
X+36=94
X=94-36
X=58...SPER CA TE-AM AJUTAT:**

dar trebuie sa scriu desfasurat
cun am rezolvat
da
asa ar fi corect
ar fii*