Răspunsuri

2014-08-12T12:21:45+03:00
Pp=Pd= 24

Pd=2L+2l

L=2l

2*2l+2l=24
4l+2l=24
6l=24
l=4

L=2*4=8

a)Ap= l²

Pp=24
Pp=4l  =>  4l=24  <=> l=6

Ap= 6²=36 cm²

b)A=L*l= 4*8=32 cm²
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T12:42:44+03:00
Patratul are 4 laturi egale deci:
latura = 24:4=6cm
A=latura la puterea a 2-a =6 la a 2-a = 36cm patrati
La dreptunghi:
L=lungime     l=latime
2L+2l=24cm
L+l=12cm       L=2l
3l=12cm         l=4cm => L=8cm
A=Lxl=8x4=32cm patrati
1 5 1