Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T12:04:50+03:00
Mediatoarea unui segment este dreapta perpendiculara pe segment in mijlocul sau.

ΔAMC, mas<M=90 grade
mas<MAC=37 grade                     =>mas<ACM=90 -37= 53 grade

mas< ACM ≡ <ACB  => mas<ACB=53 grade
2014-08-12T12:48:55+03:00
1)ΔABC-ascutit unghic ⇒ mediatoarea laturii BC este .|. (perpendiculara) pe acea dreapta

2) Avem tr ΔAMC -dreptunghic m(<M)=90 de grade

3) m(<MAC)=37 de grade 

4)m(< ACM)= m(< ACB)=90=37=53 de grade

R/s m(< ACB)=53 grade 



1 4 1