Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T11:53:50+03:00
\frac{x}{y}= \frac{4}{ } =\frac{8}{ }= \frac{16}{20} = \frac{12}{ }  <=> \\ \frac{x}{y}= \\  \frac{4}{5}= \frac{8}{10}= \frac{16}{20}= \frac{12}{15}
Pt ca mai am vreo 7 de genul
pai 4/m=16/20 =>m=4*20/16= 20/4= 5
Aaa
Multumesc mult
n-ai pentru ce ;)
2014-08-12T11:56:09+03:00
Deci cred ca vine asa:
* de sub 4 = a
* de sub 8 = b
* de sub 12 = c
4 supra a = 8 supra b = 16 supra 20 = 12 supra c
adica 4/a = 8/b = 16/20 = 12/c
si putem muta termenii si va iesi b/8 =a/4 = c/12 = 20/16 = k
si deci avem b = 8k, a = 4k si c = 12k
apoi... ar trebui sa am o suma sau ceva cred... pana aici stiu