Scrie-ti valoarea morfologică si functia sintactica a urmatoarelor cuvinte:
- domnule ( cum ati zis, domnule?)
- niciun (prin urmare , nu avem niciun minut de pierdut)
- care ( zise passepartout , care clatina din cap)
- haide (haide! Du-te!)
- boacana ( ei Bine, asta Ii cea mai mare boacana dintre toate)
- cinci (caci de cinci ani nu calcase Pe pamantul frantei)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-12T10:30:39+03:00
Domnule=substantiv comun simplu, cazul vocativ, fara functie sintactica

niciun=adjeciv pronominal negativ, fs atribut adjectival

care=pronume relativ, fs subiect simplu

haide=interjectie predicativa, fs predicat verbal

boacana=substantiv comun simplu, fs nume predicativ

cinci=numeral cardinal cu valoare adjectivala, fs atribut adjectival
2014-08-12T10:35:36+03:00
Domnule:subst.com.simplu, caz:V,fara f.s.
niciun:adj pron negativ,fs. atribut adj.
care:pron relativ,fs s simplu.
haide:interjectie predicativa,  p.v
boacana: subst com simplu, n.p
cinci: numeral cardinal  cu valoare adj, atribut adj.
              sper ca am ajutat:)))
2 2 2