3 saci cu faina 440 kg.Stiind a 2 sac cintareste de 3 ori mai mult decit primul.1 sac si dublu fata de al treilea sac...Afla cite kg cintareste fiecare sac...

2
nu inteleg enuntul, ai scris in graba si nu tot. Scrie enuntul corect
Uite asa mi-a dat si mie problema...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T21:23:23+03:00
A+b+c=440

b=3a  => a= b/3

b=2c  => c= b/2

b/3 +b +b/2= 440  aducem la acelasi numitor

2b+6b+3b= 2640

11b=2640

b=240

a=240/3=80

c=240/2=120
Mersi mult, dar nu-i prea complicat raspunsul la problema aceasta pentru clasa a 4-5???
pai a-ti invatat de fractii, nu?
Mersi...
;)
2014-08-11T21:47:55+03:00
A + b + c = 440
b = 3a si b = 2c
a = b/3  si  c = b/2, inlocuim in prima ecuatie
b/3 + b + b/2 = 440, numitorul comun este 6
2b + 6b + 3b = 2640
11b = 2640
 b = 2640/11
b = 240 kg - sacul 2
240 =3a
a = 240/3
a = 80 kg - sacul 1
c = b/2 = 240=2 = 120 kg - sacul 3
Mersi
;)
cu placere, dar straduieste-te mai mult si vei putea singur.
Ma voi stradui...