Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T21:09:15+03:00
Cascioara -Litere 9                                                                                                                     -Sunete 9                                                                                                  
geamurile -Litere 9
              - Sunete 8
sinchiseasca - Litere 12
                    -Sunete 11
Poti sa imi explici cum ai facut?
literele ..... numeri cate litere are fiecare cuvant ...iar sunetele ... exemplu "ge" redea un singur , si anume sunetul g^ sunet iar sunetul "chi" reda k'i
Mersi!
npk
2014-08-11T21:11:04+03:00
Cas-cioa-ra= [c a s c' o a r a] = 9l, 8s    

gea-mu-ri-le= [g'a m u r i l e ]= 9l,8s

sin-chi-seas-ca= [s i n k' i s e a s c a ] =12l,11s