La o pescarie sunt 230 kg de caras,210 kg,crap si cateva kg de somn .daca la cantitatea de somn adaugam cantitatea de crap,ar fi cu 30 kg mai mult decat cantitatea de caras .cate kg de peste erau in total?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-11T20:01:02+03:00
X=caras
y=crap
z=somn

x=230 ( caras )
y=210 ( crap )

z+210=230+30
z+210=260
z=260-210
z=50 kg ( somn )

x+y+z=?
230+210+50=490 kg de peste in total

1 5 1
2014-08-11T21:19:26+03:00
X-cantitatea de somn

(x+210)-30=230

x+210= 230+30

x+210=260

x=260-210

x=50kg de somn