Pentru ce valori ale lui xeN:(e=se cuprinde în...)
a)fracţia 10/3+x este echiunitară;
b)fracția 4/12-x este supraunitară;
c)fracția 15/x+4 este subunitară. (semnul / însemnă supra adică fracție)

2
este bine
dar mai intai trebuia sa scrii ca x>8
a bine si la c ma descurc mersi mult de ajutor
mult noroc
mersi

Răspunsuri

2014-02-10T19:35:59+02:00
A) x=7 fractia ne da 1
b) 12-x < 4 x={9,10,11}
c) x+4>15 x={12,13,14..}
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T19:40:55+02:00