Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-11T18:23:40+03:00
8/9=40/45~16/18=80/90~ 24/27=40/45~ 48/54=8/9~ 88/99=80/90~ 64/72= 24/27 ~ 800/900=56/63
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T18:59:22+03:00
1) se schimba extremii intre ei: 45/9=40/8
2) se schimba miezii intre ei: 8/40=9/45
3) se schimba locul rapoartelor: 40/45=8/9
4) se inverseaza rapoartele: 9/8=45/40
5) se inmultesc ambii numaratori sau ambii numitori cu acelasi nr. nenul: 16/9=80/45
6) se face suma(diferenta) numaratorilor si a numitorilor: (8+40)/(9+45)=48/54
1 5 1