a) Daca FG este inaltime in triunghiul FHT , cu G apartine (HT) , atunci m(unghiului FGH) =............. grade

b) Daca in triunghiul DEF , [DA] Este mediana si AE=6cm atunci EF=...........cm

c)Daca in triunghiulABC [AT] si [BV] sunt mediane iar AT intersectat BF = {L} atunci L este..................................................................................................... al triunghiului ABC

2

Răspunsuri

2014-08-11T15:40:47+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T15:42:11+03:00
A) dacă FG _|_  HF , ⇒ măs<FGH=măs<FGT = 90gr . 

b) dacă DA mediană ⇒ AE=AF=6 cm . 
EF = 6*2 = 12 cm . 

c)  L este centrul de greutate al Δ , pentru că medianele se intersectează în el . 
4 4 4