Ma puteti ajuta si pe mine cu niste enunturi folosind urmatoarele expresii
Zorile cenusii
Frunze inrourate
Zvonul padurii

2
Zvonul padurii m.a urnit din loc
Zorile cenusii se apropiau de parca ma prindeau
Frunze inourate, pe cerul curcubeu, pluteau printre nori.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T15:17:34+03:00
Noi privim zorile cenusii.
azi dimineata, am vazut frunzele inrourate.
langa marginea raului,se aude zvonul padurii.
           sper ca team ajutat. :)))


2014-08-11T17:40:42+03:00
Zorile cenusii au invaat vazduhul
Uitandu-ma pe geam am vazut frunze inrourate
Zvonul padurii m-a surprins