Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T14:33:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
C = 51*
A+B+C = 360* - C
A+B+c = 360*-51*
A+B+C = 309 / :3
A;B;C = 103 *
2 5 2
2014-08-11T14:33:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A + B+ C+ D = 360
A =B=D
C = 51 
3A + 51 = 360 => 3A = 309 => A=103