5.Trei dintre punctele unui patrulater convex au masurile de 37 de grade,108 grade si 75 grade.Aflati masura celui de-al patrulea unghi.

2
Comentariul a fost şters
ba da daca vrei fotografiez si pagina de la culegere
stiind ca suma tuturor unghiurilor intr-un patrulater este de 360 de grade , calculam : 360-(108+75+37)=
360 - 220 = 140 grade al 4 lea unghi
mersi andreea

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T14:30:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A,b,c,d -> unghiuri . 

a+b+c+d = 360gr . 

37+108+75 + d = 360 

220 + d = 360 

d = 360 - 220 

d = 140 gr . 
1 5 1
2014-08-11T14:30:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Calculezi cele 3 unghiuri. 33+108+75 = 220 . Scazi numărul asta din 360. 360-220 = 140*