Răspunsuri

2014-08-11T13:57:32+03:00
2x-1/3 < 3x+2/2 . 

=4x-2 < 9x + 6 
= -2-6 < 9x-4x 
= -8 < 5x . 
⇒ x  > -8/5 

dacă x∈ N , atunci x∈{ 0 , 1 , 2 , 3 .....} . 
dacă x ∈ Z , atunci x∈ {  -1 , 0 , 1 , 2 , 3 ...} . 
dacă x∈ R , atunci x∈ (-8/4 , +∞) .- interval . 

*depinde de mulţimea în care ţi se cere să rezolvi aceste inecuaţii : N , Z sau R . 
Ravan, ai calcullat 3 * 3x = 6x in loc de 9x.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T13:57:56+03:00
2(2x - 1) <3(3x + 2)
4x - 2 < 9x + 6
4x -9x < 6 + 2
-5x < 8
x > -8 / 5
x ∈ (-8 / 5,  +∞ )

1 5 1