Pentru a confectiona 3 bluze si 5 rochii , se folosesc 17 m de material , iar pentru confectionarea a 4 bluze si 3 rochii , ea utilizeaza 13 , 5 m de material . Cati m de material intra intr-o bluza si cati m intra intr-o rochie ?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-11T13:51:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3 bluze...............5 rochii.................17 m
4 bluze...............3 rochii.................13,5 m

Aducem la acelasi termen de comparatie inmultind prima relatie cu 4 si a doua cu 3 . 
Obtinem:

12 bluze................20 rochii...............68 m
12 bluze..................9 rochii..............40,5 m   acum scadem cele doua relatii si obtinem :
                              11 rochii..............27,5 m

1 rochie                  27,5:11=2,5 m
5 rochii                    2,5x5=12,5 m
3 bluze                   17-12,5=4,5 m
1 bluza                     4,5:3=1,5 m 

Deci la o  rochie se folosesc 2,5 m de material si la o bluza 1,5 m .

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T13:52:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3b+5r=17  |-3
4b+3r=13,5 |5           se inmulteste prima ecuatie cu -3 si a doua cu 5

-9b-15r=-51
20b+15r=67,5    se aduna cele 2 ecuatii
11b / = 16,5      =>b=1,5m

3*1,5 +5r =17

4,5+5r=17

5r=17-4,5
5r=12,5
r=2,5m

1 5 1