Răspunsuri

2014-08-11T13:21:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 10,30
b)25,30,50,75,150
c)12,24,60,120

gata
te-ai linistit?
Bravo
mi se pare corect sa-i ajutam pe cei de-aici , nu sa-i incurcam
okk.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T13:22:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) divizorii lui 30 care sunt si multipli ai lui 10= 10, si 30
B) multiplii lui 25 care sunt si divizori ai lui 150=25,50,75,150
C) multiplii lui 12 care sunt si divizori ai lui 120
=12,24,60,120
5 5 5